22 Mayıs 2012 Salı

inciten FARKINDALIK...

Normalde yazmayi seven biriyimdir; ama bu blogu aldim alali kagida kustum desem yeridir.. Ne zaman bunalsam (ki bu hayli yogun bir duygu bu ara) hemen aciyorum sayfayi ve karalamak istiyorum bir seyler... Cok da anladigim soylenemez bu blogu kullanmaktan, hatta teknolojiyle aram bile Tas Devri Insani'nin araba kullabilme ihtimali gibidir..


Okudugum bazi bloglar canimi yakti... Insanlar neler yasamis gecmislerinde. Bos yere psikologlar gecmise inmek istemiyor, degil mi? Ya da Freud'un butun kuramlarinin altinda cinselligin yatmasi ve insanlari dogustan kotu olarak nitelendirmesi tesaduf olmaktan cok ote...


Sahilde otururken insanlari izledim bu gun. Cingenesinden, Ogretmenine, Esnafindan, Issizine her kesime ayri ayri baktim... Sindirilmis bir mutsuzluk, umutsuzluk... Herkes gelecegin isiklarini kapatmis, gecmisin feneriyle aydinlatiyor kendini.. Hayal kirginliklariyla debeleniyor... Icim aciyor boyle durumlarda...


Bebek ariyor gozlerim, cocuk kovaliyorum her kosede.. Safligi, civil civilligi, kirlenmemisligi, "iyi-masum-guzel" adina ne kadar anlam varsa hepsini yukluyorum onlara ve KOCAMAN gulumsuyorum.. "Kirlenme sakin!"diyorum icimden.. "Sen buyu; ama icindeki cocuk hep kalsin e mi?" diye haykiriyorum avazim ciktigi kadar susarak...


Yanimda bedenimden baska nefes alan bir canli yoksa yildizlara ceviriyorum gozlerimi..Uzun uzun bakiyorum her birine.. Isimler koyuyorum bir bir..Pariltilarina anlamlar yukluyorum. Dunya'nin kirinden uzakta olduklarindan icin icin kiskaniyorum onlari.."Elimi uzatsam ve bir yildiz cekip goturse beni" diyorum. Sonmeden once var gucuyle parlar ya hani yildizlar ben de Dunya'ya ve sevdiklerime veda etmeden once son kez parlasam ve beni uzen butun yasanmisliklara "harlasam"...


Tuhafim bu gunlerde farkindayim... Duygularim da renklerim de birbirne girmis durumda... Ebruli ruyalar goruyorum...

3 yorum:

  1. ebruli rüya iyidir, kararmasın sakın.

    YanıtlaSil
  2. Ruyada ebru pek guzel degilmis... Insan daha cok yoruluyor kendi rengini ararken...

    YanıtlaSil
  3. olsun sen hayra yor da şere çıkarsa çıksın:)hem neye yorarsan o derler:)

    YanıtlaSil