1 Haziran 2012 Cuma

"Size" sahip "SESLENIYORUM"

Her ne kadar bakmaktan ote gormekten yorulsam da tepkisiz kalamiyorum yasananlara.


Biz nasil bu hale geldik? "Insan" kelimesini icsellestirebilen kac kisi kaldik su Dunya'da? N'asil olur da bir TBMM Insan Haklari Komisyonu Baskani cikip: "Devlet o cocuga bakar!" diyebiliyor. Cumledeki otekilestirmeyi gorebiliyorsunuz degil mi? "o cocuk"..Hatta biraz daha acalim mi? "o.cocuk"... dit dit mesaj alindi degil mi? 


Isin daha trajikomik yani ise "Bosnali Kadinlar cocuklarini aldirdi mi?" diye bir savunma yapilmasi... Hayatinizda kac tane Bosnali kadinla konustunuz acaba? Kac tane gazeteci yolladiniz Tecavuz Kamplarina ya da Srebrenitsa Katliami sonrasi Psikiyatri Kliniklerinden kac tanesini ziyaret ettiniz? Icinde kocaman bir bosluk yaratilan, kendinden igrendirilen o kadinlara gizliden dusuk yapmalarini saglayan ilac verildigini kaciniz biliyor; ya da kamplardaki kadinlarin kendi cabalariyla dusuk yaptigindan ne kadar haberdarsiniz?


Hic mu dusunmezsiniz kafasinda "pic" imgesiyle Dunya'ya getirecegi cocuga bir annenin ne kadar sevgi verebilecegini? Ilaveten, sevgisiz, dislanmis ve bir "pic" olarak buyuyen "o.cocugun" ileride daha buyuk bir tecavuzcu olabilme ihtimali hic mi gelmez akliniza? Din, din, din diyorsunuz da sormak istiyorum hic mi bilmezsiniz: "ZARURETLER GUNAHLARI MUBAH KILAR" ayetini...


Hadi onu da gecelim, farzedelim (Allah korusun) yarin bir gun esiniz, kiziniz ya da kardesiniz tecavuze ugradi, tepkiniz ne olacak? Kisi karinizsa "Olsun hayatim, her sey Allah'tan, kurtaj gunah biliyorsun.Ben babalik yaparim ona" mi diyeceksiniz? 


"Bana dokunmayan bin yasasin!" mantigiyla gittiginiz surece bugun "o.cocuklara" gelen kurtaj yasagi yarin kim bilir hangi dusunceleri yerlestirmek icin gelecek...

2 yorum:

  1. Galiba bir ortak noktamızı keşfettim. Günümüz hükümeti hiç mi hiç sevmiyoruz. Tabi ki yarı beyinli bakan(!)dan da ancak öyle bir açıklama beklenirdi. Zaten örnek aldığımız ülkenin -Hindistan- varoş yerlerinde masum insanların açlıktan hastalıktan binbir türlü şeyden öldüğünü fark edersek nüfus politikamızın ne kadar yanlış daha doğrusu iktidarımızın ne kadar yanlış olduğunu fark edebiliriz. Hoş o da benim güzel memleketimde zor ya neyse.

    YanıtlaSil
  2. Ortak bir paydada daha bulusmak mutlu etti beni :) Artik nefret dahi edemiyorum Gayda.Cunku adi nefret bile olsa bir duygu beslemek bu insanlara, deger vermisligi gosterir nezdimde! Cok degil, biraz sayfalari karistirsak ve dusunsek (biliyorum zor seyler bunlar bu ulkede) hakikati gorecegiz; ama yok. Hep dedigim gibi, ne hakliymis Aziz Nesin! Az bile soylemis %90 derken...

    YanıtlaSil