7 Eylül 2013 Cumartesi

Soğuk...

    Uzun uzun anlatmayacağım bu sefer. 10 küsur yıllık arkadaşımla sabaha kadar oturup dertleşirken şunu sordu bana:
- Ne bekliyorsun Huzur?
- Artık yalnız uyumak istemiyorum. Gece yatağa girdiğimde burnumun sızlayıp canımın yandığını daha çok hissediyorum. Bitmeli bu his, yoruldum.
- En çok neyden korkuyorum, biliyor musun Huzur? Kış geliyor ya, o yokken üşümekten... Sobalıdır bizim ev bilirsin, annem kış vakti sabah kalktığında ince bir gecelikle dolaşırdı da nasıl üşümezdi hayret ederdim yorgan altından bakarken. Şimdi daha iyi anlıyorum onu. Babam vardı çünkü.
     Bunu söyledikten sonra uzun uzun açıklamasını yaptığım şeyin aslında bir cümleyle özetlendiğini anladım: Sen yoksun ya sevgili, sensiz üşümekten korkuyorum...
 
        '' Yoksun neye yarar, örtünsem kat kat yorganlar aman..''

4 yorum:

  1. Aynı fikirdeyim ımtırak ımsı...

    YanıtlaSil
  2. ben sana buldum birisini huzur abidem merak etme. biliyorsun elimde tuttuğum bir katalog var seç beğen al, biscolatam hariç tebi :D
    şaka bir yana arkadaşın durumu gerçekten çok iyi özetlemiş ve içinde bulunduğun ruh halini çok iyi anlıyorum çünkü bende yaşıyorum.
    seviliyorsun huzurum :*

    YanıtlaSil
  3. Bir an önce baş göz ediver bizi o halde:) Sen de seviliyorsun miniğim...

    YanıtlaSil