15 Temmuz 2012 Pazar

Gecikmeli soylesiler...

Bugun cok sevdigim eski okulumdan bir arkadasima gittim kahvaltiya. Bayiliyorum yahu yemege. Ne yapayim onumde yemek olunca ki hele de bu kahvaltiysa kim tutar beni? Yiyip yiyip gobegime bakmak da ayri bir zevk :) 


5.5 kilo tabiri caizse  "dossungcug" gibi hayata gozlerini acan biri olarak zayiflamak Ajda Pekkan'in haci olmasi gibi bir sey olsa gerek benim icin:) Garibim annem, olan ona olmus. Tek basina carsi-pazar yapamazmis. Eskiden Gima simdi Carrefour'a gittginde beni tezgahtarlara birakip oyle alirmis alacaklarini:) Ben de az "bit yavrusu" degilim, hemen sebeklik yapip sevdirirmisim kendimi, bir gun tezgahtarin elinde uyuya kalmisim; garibim raftan yeni battaniye cikartip kundaklamis beni annem alana kadar misil misil uyumusum. Ruhumda var bir garfield, kabul ediyorum:)


Bu guzel anekdottan sonra konuya girelim artik degil mi? Ne diyordum, heh bugun arkadasima gittim. Kendisi bizim "cucuk" kadar sehrimizde son derece "marjinal" ve rahat yasayan biridir. Gipta ederim onun o rahatligina. Ne zaman bunalip arasam "amaaan sevis gecer" diyen bir tiptir:) Yine kirik kalbinden bahsederken artik tamam dedim soylemeliyim ona da gercegi. "Seni cok iyi anliyorum benimki de ayni sekilde okuzdu" dedim. Haliyle "seninki?" dedi. Adini ve meslegini soyledim. "Ohaaaaaa, meslegi o mu gercekten?"dedi. (Meslegini ozellikle belirtmiyorum, bildigimiz; ama cok da siradan olmayan ve saygi duyulmasi gereken bir meslek oldugu icin). 


Ikimiz de soktayiz. Ben bu konuda bana hicbir tepki vermeyip direk meslegine odaklandigi icin; o da o meslekte biri oldugu icin. "Nasil yani sasirmadin mi" dedim. "Yavrum salak misin ben bu yasa geldim (37) cozemedim bu okuzleri sen daha 24unde mi anlamaya calisiyorsun?" dedi. Huzur doldum gercekten. Cunku kalabalikta otururken sevgilim oldugunda konusmak zor oluyor ve genelde sorun oluyordu. Ohhh bee dedim, rahatladim dedim.


Sonra tabi gecmis yasanmisliklarimi anlatiyorum, derken tanistigim insanlardan bahsettim. "Bu arada ben hic dusunmemistim; ama sayisi baya fazlaymis yahu" dedim. Tepkisi beni oldurdu. "Lan serefsiz bana bok atarken iyiydi degil mi Mujde Ar derken" seklinde. Baya gulduk sonraki cumle su " Kendini aynaya bakiyormus gibi hissettin degil mi?" dedi. Gozumden yas geldi resmen gulmekten. Yazarken komik degil; ama onun o surat ifadesi ve soyleme sekli beni krize soktu diyebilirim.


Sonra Turkiye'nin gerceklerinden bahsettik. Kliselerdi konusulanlar: Bu Ulke'de zor vs. seklinde. "Ben bu kadar zorlanirken birliktelik konusunda, senin iki kat daha zor bu Ulke ve bu sehirde. Senin yasaman gereken bu Ulke degil oglum" dedi. Hem hak verdim, hem haksiz buldum.


Hak verdim, evet cunku son derece tutucu bir Ulke'deyiz ve gidisatimiz icler acisi. Ickili mekanlara kimlik birakarak giriyorsun maalesef. Insanlar seni fisliyor direk "Ayyas, dinsiz vs" seklinde. Ici konusu boyle hassaslastirilmisken bizimle alakali dunsecelerini tahmin etmek cok da zor olmasa gerek. Hak vermiyorum cunku bugun LGBTT yuruyusleri yapiliyor ve ebeveynler dahi sokaklari doldurabiliyorsa bu halk biraz bilinclenmis demektir. 

O yuruyuslerden birine annemle katilmak isterdim; ancak imkansiz. Degil katilmak "Anne biliyor musun ben hemcinslerime ilgi duyuyorum" desem once suratima tukurur sonra da mahkeme karariyla soy bagini keser muhtemelen.


Sonuc olarak, yakin hissettigim bir dostuma daha bunu itiraf etmenin huzuru icerisindeyim. Gelecek guzel gunlerin hepimize oncelikle Kadro sonrasinda saf-i mutluluk getirmesi dilegiyle... 

9 yorum:

  1. Ohhaaaaa sen gay miydin? Ben seni hetero sanıyordum :/ Ama hoş olmuş out olman. Yalnız kimlere açılacağına dikkat etmen lazım kanımca. Sonuçta dediğin gibi yaşadığın küçük yerse işler kontrolünden çıkabilir. Ve arkadaşının hoş karşılaması daha iyi birşey hoş o da bayağı genişmiş ya neyse :)
    Birrr de şu harf onayını kaldırır mısın vallaha cinnet geçireceğim ekranla öpüşüyorum resmen :))

    YanıtlaSil
  2. Haaa mayısta yazmışsın gay olduğunu valla daha yeni gidebildim mayısa :))

    YanıtlaSil
  3. Harf onayi nedir? Bu arada o kadar hetero mu duruyorum yahu? Genelde cok dalga gecer arkadaslarim benimle kucuk buyuk herkesle cok kibar konusuyorsun diye ama..:) Sevindim bunu duyduguma:) COk yazmadim yahu, bu ara sinav yok ya sardim buraya...Bir okuyorum, bir yaziyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bu ara cenem dustu, evden cikmaya basladim ya, yakin oldugum herkese anlatiyorum:) Yani disarida belli etmem zaten; ama bir sekilde dikkat cektigini dusunuyorum, en azindan rahat bir insan oldugum icin :)

    YanıtlaSil
  5. Harf onayı senin dışında biri yorum yazdığında görünmesi için çıkan robot olmadığını kanıtlamak için kullanılan bir onay. Hani şu sitelere üye olurken çıkanlar falan var ya onlar gibi. Kaldırmak için ayarlara tıkla yayınlar ve yorumlar var oradan kaldırabilirsin. Ben seni neden hetero sandım çünkü siyaset hakkında aktif olarak konuşabiliyorsun genelde biz gaylar-ler- siyasetten pek konuşmayız. Bir de siyasi görüşün olunca öyle sandım :)
    Hepimiz dikkat çekiyoruz aslında az yada çok. Sadece senin yaşadığın yer için söyledim ben onu. Yani ben İstanbul'da yaşıyorum ve açıkçası çıkıp ben gayim diye bağırmıyorum ama ben gay değilim de demiyorum :)) Bir de anlamadım neyi duyduğuna sevindin? Maşallah yeni ileti girdim resmen :O

    YanıtlaSil
  6. Benim gay olmak konusunda verdigim kavgadir bu. Kisinin gay olmasi kiritmak, efemine olmak, ayyy/ayol ile baslayan cumleler kurmak degildir. Ic dunyasidir insanin, duygusal tercihidir hemcinsi.. Gunumuzde maalesef medya denen illet sadece Fatih Urek gibi cinsiyeti bozuk insanlarla ilgilendigi icin sirf prim yapmak adina, biz de arada kayniyoruz.. Murathan Mungan da gay; ama kac yerde okuyoruz onun ozel hayatini? gibi...

    Demissin ya hetero diye, buna sevindim:) Bir de bagirmiyorum yahu gayim diye, sadece bu ara hayatimdaki yakin dostlarima soyleme ihtiyaci hissettim, rahat olabilmek adina..:) Siyaset konusuyorum da ne oluyor? Sadece konusuyorum, herhangi bir tepki yok kimsede! Eylem eylem de kosuyorum bir yandan:D

    Bosver ileti seklinde olsun da mantikli olsun, ne guzel yaziyorsun sacmalamiyorsun ya ne mutlu bana:)Tesekkur ederim bunun icin:)

    YanıtlaSil
  7. Bu arada o yazdiklarindan bir nane anlamadim gayda:) Ben son derece teknoloji ozurlu bir adamim:) Telefonum renkli ekran bile degil, dusun:) Cagi gerisinden takip ediyorum:) Gun olur da bir kahve icme sansimiz olursa, getiririm laptopu sen iki dakikada halledersin:) Hatta anliyorsan bir de format atarsin, duacin olurum ;)

    YanıtlaSil
  8. Ahahah ilk defa biri bana saçmalamıyorsun dedi :) Evet günümüzde eşcinsellik sadece yazdığın gibi anlaşılıyor duygu yok aşk yok sadece seks var gibi düşünülüyor. Galiba biraz bunda bizimde suçumuz var. Ahahahah format atmak bir yana ben daha photoshop kullanamayan insanımdır. Ama kahve içme şansımız olursa şu harf onayını kaldırmaktan büyük zevk duyacağım :D Hem ayrıca telefonun renkli ekran olmak zorunda değil telefon o sonuçta benim ki de akıllı değil :P

    YanıtlaSil
  9. Telefonu soylememin sebebi, teknolojiyle bagimi gostermek icindi:) Sacmalamiyorsun canim, aksini iddia edenler sacmalamis bence. Salla onlari... Sen de bendensin desene bilgisayar konusunda. Su blogu aldim, biraz ogrenene kadar canim cikti resmen. Hala suraya fotograf koyamiyorum... :)Tamam kahve icerken kaldirirsin harf onayini :)

    YanıtlaSil