14 Temmuz 2012 Cumartesi

Moladan sonra..

Kpss'ydi, arkadasimdi, tatildi derken ben okumayi birakali yaklasik 3 ay olmus. Dun annemlere gittim ve kitapligimda depo yaptigim kitaplarimi aldim bir guzel. Nasil ac kalmisim okumaya, nasil ozlemisim kagit kokusunu...


Ilk romanima basladim hemen. Mehmed Uzun "Yitik bir askin golgesinde" aski ve siyasi dusunceleri arasinda kalan bir adami anlatiyor... Bunun disinda Hifzi Topuz, yine bir Mehmed Uzun ve Oguz Atay "Tutunamayanlar"... Ocak ayinda okumaya baslamistim, sonra sinav var diye birakmistim, kaptim onu da kitapliktan okumaya devam elbette... Filmlerim de var, kendimi parasizligimla birlikte eve kapatip edebiyatin kolarina birakmayi dusunuyorum..


Nette haberlere bakiyorum ne olacak bu Kamu Personelini Sevme(!) Sinavi diye. OSYM baskanimiz aciklamalarini yapiyor "aramiza nifak tohumlari serpmeye calisiyorlar"diye. Pardon Baskan ama aramiz ne zaman iyiydi? Siz guvenirliginizi yitireli yillar oldu... Sizden yana olan gorusleri tutmuyor diye ya da Ankara'da ozellikle de OSYM'de dayisi(!) yok diye insanlar bu sorulardan mahrum mu birakilmali? Ya da dayisi var diye butun sorular bu insanlara verilmeli mi? Tavuk-yumurta dongusune bagliyor bu is. Allah'tan bulun baska sozum yok!


Gecelerce calisip sinir krizi geciren, gozunden yas akarken hemen gozunu silip bir soru daha cozmem lazim diyen emekci insanlarin 
KUL HAKKINI nasil odeyeceksiniz merak ediyorum? Bu Dunya'da kadrolu bakan olanlarin obur Dunya'da "ucretli goren" olacagina inaniyorum... Melekler gelip size: 'Bakin cennetten secmeler' diyecek:)


Yine sisteme ucundan kosesinden giydirdikten sonra bu ara yuzlerce kez dinledigim ve ezgileri beni benden alan iki sarkiyi tavsiye etmek istiyorum;


1- Birsen Tezer: Sen bana yangin ol efendim, ben sana ruzgar
2- Servet Kocakaya Gewre min( Kumralim)


Her ikisinin de ezgileri cok guzel, rahatlattigina inaniyorum. Dunya'daki butun guzel ezgi ve sozlerin sifa niyetine mutluluk dagitmasi dilegiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder