6 Ağustos 2012 Pazartesi

Bu Hayat Boyle Mi Olur?

Bu hayat hep boyle mi gercekten? Sadece umutsuzluk ve mutsuzluk mu asiliyor insana? Ya da benim gibi nevrotik bunyeler mazosist duygularla mi besliyorlar ruhlarini inan anlam veremiyorum blog...

Etrafimdaki insanlara surekli mutluluk saciyorum, her defasinda bol kahkahali sulu sulu gulduruyorum, ben de onlara eslik ediyorum bu rituelde; ama gel gor ki icim yaniyor, aciyor, daraliyor... Her nefes alisimda biraz daha dikenli soludugumu hissediyorum hayati. 

Oyle bir his ki sanki kose basinda sobelenmemek icin bekliyor umutlarim, hic istemeden oynadigim saklanbac oyununun zorunlu-gonullu ebesi olan beni... "Beni yorma hayat!" dedikce neden daha da agirlik cokuyor ustume? Mutsuzlugu sevmiyorum blog, inan gulmek icin var gucumle cabaliyorum. Oyle ki sacma sapan kahkahalar atip "hadi ama huzur, burdaki kahkaha son derece yersizdi" deyip acimasizca elestiriyorum kendimi. 

Bazi anlar geliyor "mutluluk maskesini" daha fazla tasiyamiyor yuzum ve indirmek zorunda kaliyorum. Maskenin altina gizlenen beni gormemek icin aynalarla kose kapmaca oynuyorum. Gun geliyor yattigim yerden kalkmadan 24 saati satiyorum pesin pesin.. "Bugun de anlamsiz bitti be huzur." deyip obur yanima donuyorum. Hani hep yalniz olan, zavalli olan, garip olan, mutsuz olan, bensiz olan yanima. Hani suan seninle dertlesen hatta yuzlesen yanima.

Soru isaretleriyle uyanmak istemiyorum artik blog. Ahmet Kaya'nin dedigi gibi "artik soru isaretlerini bir bir yargilayip asiyorum.." Olmek bilmiyorlar. Kanserli hucre gibi birinden kurtulsam 10 tane birden peyda oluyor aninda. Amacsizca yasamak istiyorum blog. 

Attigim her adimi sirf kendimi mutlu etmek adina atmak, disa vurdugum her kahkahayi bedelsiz ve donussuz yollamak istiyorum evrene. Bol bol gulucuk dagitirken firtina oncesi sessizligi hissetmek istemiyorum. Gulusume bedel bicmek istemiyorum blog anliyor musun? 24 saatligine de olsa ben oldugum icin mutlu olsam etiketlerimden arinarak.

Bilmiyorum blog, hissettigim tek sey "dibine vurmus mutsuzluk" Daha dogrusu umutsuzluk. Insanlarin yuzume bakip "hadi ama seni boyle gormeye aliskin degiliz, iyice coktun. Dusunme bu kadar" demesi dahi o kadar ofkelendiriyor ki beni anlatamam. Ya da anlatmaya calisirim da sacmalarim muhtemelen. Tipki suan yaptigim gibi. Beynim bulaniyor, dusuncelerim zincirleme kaza yapmis durumda. Mutluluga arkadan carpan bir umutsuzluk, ona bodoslama dalan isteksizlik ve son anda olaya dahil olan hayal kirikliklari... 

Soyler misin bunca kesmekesin icinde hangi guzellik billurlastirabilir simdi beni? Yaradan'a siginiyorum. " Rabbim sen akil sagligima mukayet ol. Biliyorum ki her seyin basi saglik.Boyle giderse bundan da olmak istemiyorum" diye yakariyorum...Beni sevdigine inaniyorum blog biliyor musun? Belki de bunca derdi bana benimle ilgilendigini ve zor zamanlarimda O'nu (hasa) cikis noktasi olarak gormek yerine her daim O'na sadik oldugumu bilmek icin veriyor. "Dermansiz dertlerden irak eyle beni Rabbim" diyorum bunu hissettigimde.

Beni sevdigine inaniyorum, yurekten hissediyorum. Tek istegim gecenin gunune kavustugu gibi benim de duzene kavusmam. Bunu sadece kendim icin degil, su Dunya'da dili, dini, irki, meshebi ne olursa olsun aclikla bogusan, dusmanla carpisan, sikinti ve eziyet icinde olan butun halklar icin istiyorum.

Ya Rabbim sen tum insanligin ve onlarin icinde bir karinca misali olan benim en tez ve hayirli zamanda AYDINLIGA KAVUSMAMIZI nasib eyle... (AMIN)...

7 yorum:

  1. Bak anahtar cümle burada: herşeyin hayırlısı...

    YanıtlaSil
  2. "Soylenecek soz kalmadiginda agizdan dokulen tek kelime vardir, hayirlisi" diye bir soz okudum face'de, cok da begendim. Suan tam da bu noktadayiz sanirim O Gay'cigim ve O.K'cigim... Ne diyelim, "hayirlisi"nin olacagi noktada bekliyoruz..

    YanıtlaSil
  3. valla yorum yapanlar söylemiş ama hayırlısı ve kısmetten başka insan oğlunun elinden bişey gelmiyo biliyosun. herşeyin hayırslısı huzurum ;) bu arada bi derdin bi sıkıntın olur, danışırız, konuşuruz, huzuru bulmaya çalışırız, hatta buluruz istersen. sadece bi mail atman yeterli yavrum. elimden geldiğince yardımcı olurum ;)

    YanıtlaSil
  4. Pandam benim. Bunu demen bile içimi gerçekten rahatlattı. Şu mübarek günlerde senin ve tüm arkadaşların da sıkıntıları dertleri kaybolur ve benim bulamadığım huzur'u inşallah birlikte buluruz :) Yazını da cidden beğendim... :)

    YanıtlaSil
  5. yavrum benim :) ne demek her zaman ;) terzi kendi söküğünü dikemez ama başkasına tuvalet diker hesabı :D amin çocum cümlemizin sıkıntıları dertleri kaybolsun ;) dağılın sıkıntılar valla dağıtırım hoh :D

    YanıtlaSil