13 Ağustos 2012 Pazartesi

Dualarinizi Bekliyorum...

Blogumu okuma zahmetine katlanan butun arkadaslarima sesleniyorum:"Yarin Kadir Gecesi. Su Huzur arkadasinizin artik hayirlisiyla atanip kendi yuvasina kavusmasi icin okumayi bitirdiginizden itibaren dua ederseniz minnettar olurum."

Kpss sonuclari, siralamalar, aile ici gerginlikler derken hayli calkantili bir surecten geciyorum. Sonucum ne iyi ne kotu. Orta halliyim suan. Ipin ucunda bransimdan alinacak kisi sayisini dua ede ede bekliyorum. 

Sonuclarin aciklandigi gun aile erkani sagolsun ne gerizekaliligim kaldi, ne tembellik edip calismamam kaldi, ne benden bir bok olmayacagi kaldi. Yahu siz tabiri caizse "osura osura uyurken", ben sabah ezani "Allahuekber" dediginde kalkiyordum masadan.Allah'dan korkun! Her neyse, bu sene atanayim ve kor tipayi agziniza vurup gideyim de hayirlisiyla, baska bir istegim yok...

Sinav sonuclari aciklandi ve ablam 2 gun yuzume bakmadi. Insanligimdan igrenir oldum. Sahur yapmak icin kaldirdim, tek kelime ne konustuk ne de yedik. Sigara ve suyla oruc tuttum. Iftar oldu, yalniz basima evdeyim, orucumu actim (Allah kabul etsin), tek lokma attim agzima ve bir demlik cay+yarim paket sigarayla iftar yaptim. Gozyasim mi? Evet, hic dinmedi. 

Siralamalar aciklandi bugun. Hani gecmis alimlara bakarsak tirmalaya tirmalaya olacak gibi. Tabii alinacak kisi sayisi onemli. 4000 gibi bir alim yapilirsa Allah'in izni ve sevenlerimin duasiyla (buna siz de dahilsiniz) atanacagim. Sehir hic onemli degil benim icin. Bayrak sallanan her yere giderim. Ama Hakkari; ama Istanbul... 

Allah'tan anlayisli bir sevgilim var da "sen yeterki git hayatim, neresi olursa olsun. Kurtul bu dertten" diye bana telkin veriyor. Bu yuzden seviyorum onu. Sadece yatakta ikinci sinif zevklerini dusunmeyip gelecege dair mantikli konusmalar da yaptigi icin...

Aylardir yasadiklarimi kismen anlatabiliyorum. Asik Veysel'in dedigi gibi " Derdim yuregimde, eller ne bilsin"... Su sancili surecin kabusla degil, guzel bir ruyayla noktalanmasini ve bundan sonraki surecte hangi sehre gidecegim, baslayacagim okul icin evrak isleri, ev tutma derdi gibi tatli telaseler yasayip 3 Eylul sabahina Kadrolu ve artik soru isaretleri olmadan uyanmak istiyorum Allah'in izniyle.

Dilerim ve dualarim da bu yonde bu ve bunun gibi diger sinavlara calismak icin dirsek curutmus, emek harcamis, gozyaslari esliginde ders calismis, sinir krizini gecire gecire masa basinda ter dokmus ne kadar Ademoglu varsa gelecekleri ve gelecegim de cektigimiz sikintinin yogunlugu kadar aydinlik ve berrak olur...

Insanligin ve emegin degerinin anlasildigi bir gune tebessum esliginde uyanmaniz dilegiyle...

Not: Artik dua etmeye baslayabilirsiniz :)

8 yorum:

  1. huzur abidemm benimmm :) kıyamam ben sana. Şu sınav süresince yaşadıklarını da, sınavdan çıktıkdan sonraki ruh halini de, sınavlar açıklandıktan sonra sana yaşatılanı da o kadar iyi anlıyorum ki... Lütfen umudunu ve sakinliğini koru olur mu? Eminim ki hakkında en güzeli olacak :) dualarım seninle pıtırcık güzel haberlerini merakla bekliyorum. Kendine çok dikkat et tamam mı, öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Allah gönlünden geçen ne varsa kabul etsin o zaman şu mübarek Ramazan Ayı ve Kadir gecesinin yüzü suyu hürmetine AMİN

    YanıtlaSil
  3. Bugünler de geçecek ve bu kadar dert ettiğine kızacakasın bazı şeyleri. Herşeyin hayırlısı lafını çözmek için 25 yıl daha yaşa benim gibi:) Yine de Allah bu mübarek günlerde gönlüne göre versin.

    YanıtlaSil
  4. @minigim: tesekkur ediyorum. Dilerim hepimiz diledigimiz yerlere geliriz. COk tesekkur ettim.

    @O Gay'im: COk cok cok tesekkur ederim. Dilerim benim gibi sikinti icerisinde bekleyen ne kadar insan varsa Allah gonlune gore versin.Allah razi olsun.

    @O.k'cigim: Ben "hayirlisi" demekten o kadar yoruldum; ama bir o kadar da vazgecmedim:) Dilerim "hayirlisi" kelimesi su tercih ve atama zamaninda tum emek verenler ve benim icin "hayirlisiyla" tecelli eder. Cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  5. Zor ve gergin bir bekleyiş süreci..
    Allah yardımcın olsun..
    Mesleğini gerçekten severek yapacağın bir yere atanmanı diliyorum..
    İnsanların söylediklerine kulak asıp moralini bozma. İnşallah gönlünden geçen olur..

    YanıtlaSil
  6. Dualarin ve temennilerin icin tesekkur ederim Bir Gay. Tum emek verenlerin de benim de gonlumuzden gecen hakkimizda hayirli olur...

    YanıtlaSil
  7. Hayırlısı ile inşallah o sınavı kazanırsın...

    YanıtlaSil
  8. Icimdekigay'im, yurekten bir tesekkur yolluyorum sana... Insallah emeklerimizin karsiligini hayirlisiyla aliriz, ben ve ayni emegi paylasan binler.. AMIN...

    YanıtlaSil