25 Ağustos 2012 Cumartesi

Dil- Oy!

Bazi donemler vardir, her seyi akisina biraktiginiz. Genelde vazgecmenin esigine geldiginiz anlarda hissedersiniz bu duyguyu. Amiyane tabiriyle: " Salla a.q" dediginiz anlar...

Tam da oyle bir noktadayim suan. Yillarin verdigi bir yorgunlukla sanirim icimdeki  mola yerine sigindim. Sadece yapmis olmak icin yapiyorum bir seyleri. Isin, belki de, kotu yani: yasam da bunlarin arasinda. Nefes almam gerek, yemek yemem, su icmem, gulmem, aglamam vs. Uzar gider. Kalbim sadece kan pompaliyor. Hissettigi bir sey yok. Biraz daha kosele ve hayli ketum.. 

Sanirim biraz daha "insansizlasiyorum". Boylece biraz daha "insafsiz" belki de... Bir seylerin eksikligini hissediyorum; ama acisini duymuyorum yuregimde. Yoklugun yarattigi bir bosluk var kabul; lakin boslukta bir sizi yok. Duygularim, duyumsadiklarim suan bos; ama aci yok. Havanin sicakligindan mi bilmem; ama biraz daha "kunt"lestigimin farkindayim. 

Artik 5sn hareketsiz kalinca dalip gidebiliyorum. Hatta araba kullanirken bile yola dalip gittigimi ve bu sekilde yol aldigimi hissedip ufaktan korktugum da oluyor. Surekli "Pardon? Anlamadim? Bir sey mi dedin?" seklinde sorularla tutunmaya calisiyorum konusmalara.

"Ohoooo Huzur, iyice uctun oglum, yavas lan!" dedikleri oluyor. Sunu anladim ki kimse kolayina delirmiyormus. Hani denir ya "delilikle dahilik arasinda ince bir cizgi var" diye, sonuna kadar mutabigim bu cumleyle. Oyle anlar var ki bir adim daha atsam biri beyaz gomlegi gecirecek uzerime... 

Bilincsizce tuketen bir toplumda, "bilincisizce sorgulayan" bir birey olmanin kavgasini veriyorum "kimsesiz yuregimin"icinde... 

Kisaca, "var olmanin" icindeki bosluga tutunup "yok olmanin" yollarini aramak gibi...

"Kavim kardas, bir aglarim yok benim, diloy diloy..."



3 yorum:

  1. Bende cok boktan bir haldeyim.pek farkimiz yok 3 gun sonraya gerci pek bir seyim kalmaz ama bir sure daha ortada yokum.cok dertlenirsen mail at.

    YanıtlaSil
  2. ben daha yeni okudum bu yazıyı. duygularını böyle ifade edebilmeni gerçekten çok seviyorum huzur abidemmmmm :)
    konuştuğumuz gibi hepimiz zaman zaman farklı yolardan geçip afallayabiliyoruz ama asıl önemli olan yarına toparlanabilmiş olmak :)
    bu arada buluşmamızı sen yazarsan çok sevinirim :) ben yazacaktım ama sana güvenerek uzun zamandır ertelediğim bir başka şeyi yazdım :)

    YanıtlaSil
  3. Tamam minigim, yazarim seve seve :)

    Icimdekigay'im cok tesekkur ederim. Haberleselim, konusalim, dertleselim...

    YanıtlaSil